Новий телеканал Медведчука пропрацював з годину

Опубліковано: 09:51 субота, 27 лютого 2021 р.  
Новий телеканал Медведчука пропрацював з годину - фото

Вже через годину після початку мовлення був відключений з ефіру телеканал “Перший незалежний”, власниками якого виступають представники мідіагрупи, пов’язаної з кумом Путіна.

Про це заявили ведучі телеканалу. Вони стверджують, що, нібито, “телекомунікаційні та кабельні провайдери, а також супутникові оператори отримали вимогу від СБУ не надавати ніяких послуг телеканалу, незважаючи на чинні договори і угоди”.

Трансляція телеканалу триває на його сайті та Ютуб-каналі, а також на Ютуб-каналах “112 Україна”, ZiK та NewsOne.

Якщо перемотати трансляцію на Ютубі на 12 годин назад, то у порожній студії щось довго верзе Пальчевський. Потім позмінно з’являються Лукаш, Савченко, нардепи Поляков, Шуфрич, Павленко та інші колаборанти та сепаратисти. Вони обговорювали введені санкції, стверджували про “зовнішнє управління”, говорили на тему “діди воювали” та вихваляли Медведчука.

Нагадаємо, президент Зеленський увів у дію рішення РНБО про накладання санкцій на телеканали кума Путіна, це: “112 Україна”, ZiK та NewsOne, які займалися постійним поширенням російської пропаганди та інших маніпулятивних та фейкових новин. Також були накладені санкції на самого Медведчука.

Згодом стало відомо про створення ТОВ “Медіахолдинг Новини” зі вписаними 100 співзасновниками-працівниками телеканалів Медвечдука. Цей медіахолдинг купив львівський телеканал і вирішив вийти з ним в ефір під назвою “Перший незалежний”.

OstanniPodii.com


       


Залишити свою думку:
Ваше і`мя:
Введіть число:    

Останні коментарі:

- ніхто ще не лишав коментарів -

ОСТАННІ НОВИНИ:

сьогодні:
п`ятниця, 16 квітня:

всі новини



НОВИНИ ВІД ПАРТНЕРІВ: