Рак можуть викликати сосиски і ковбаси, стверджують у ВООЗ
За результатами досліджень, перероблене і червоне м′ясо є канцерогенними – можуть викликати рак кишечника.
Міжнародне агентство з дослідження раку Всесвітньої організації охорони здоров’я заявило про канцерогенність червоного і переробленого м’яса. Про це йдеться в прес-релізі організації від 26/10/2015.
За результатами досліджень, перероблене м’ясо – таке, як сосиски, ковбаси, – підвищує ризик захворювання на рак кишечника. За твердженням експертів, кожні 50 грам щоденного вживання обробленого м’яса збільшує ризик раку кишечника на 18%.
Також до «ймовірно канцерогенних», але на ранг нижче, віднесено червоне м'ясо – м'ясо, яке має червоний відтінок з-за наявності білка міоглобіну. В той же час червоне м'ясо має високу поживну цінність, містить залізо, цинк, вітамін B12, які захищають імунну систему людини.
«Це не означає, що ви маєте перестати їсти червоне і оброблене м'ясо, але якщо ви їсте його забагато, маєте знати, що це шкідливо», - каже професор Тім Кі з Центру дослідження раку Великобританії в Оксфордському університеті, пише DailyMail.
Також професор вказав, що перероблене м'ясо є шкідливим й з-за доданих до нього хімікатів, які мають збільшити його термін придатності до споживання.
OstanniPodii.com
Останні новини
| 08:28, 4 серпня 2026 р. 4-9 серпня в Києві проходять сезонні продуктові ярмарки | ||
| 07:08, 5 серпня 2026 р. Вночі рашисти здійснили масований дроново-балістичний обстріл... | ||
| 07:16, 8 серпня 2026 р. В Києві внаслідок атаки рф виникли пожежі у 2 районах, є постр... | ||
| 00:48, 5 серпня 2026 р. Рашисти масовано вдарили балістикою по Києву | ||
| 10:01, 6 серпня 2026 р. Вночі над Україною збито/подавлено 66 зі 101 БпЛА та жодну з 4... | ||
