08:01 п`ятниця, 2 січня 2015 р.   OstanniPodiiЖиття

Телеканалу «Інтер» не подобаються звинувачення у підтримці сепаратистів

Телеканал «Інтер», який у своїй новорічній телепрограмі показав виконавців росіян-сепаратистів та українців-співробітників з агресором, вважає звинувачення на свою адресу «безпредметними» та «необґрунтованими», розцінює це як провокацію та політичний тиск на ЗМІ, бо вони мають багаторічні традиції та не порушували цим законодавство.

«Телеканал «Інтер» вважає всі звинувачення, висловлені на нашу адресу 1 січня 2015 в українських ЗМІ, тиском на канал», - заявили у прес-службі телеканалу «Інтер», який у своїй новорічній телепрограмі показав виконавців росіян-сепаратистів та українців-співробітників з агресором.

У «Інтері» заявляють, що при підготовці новорічної сітки мовлення були дотримані всі вимоги українського законодавства; що «беззастережно вимоги законодавства України були дотримані як при створенні проекту власного виробництва «Жди меня в Новый год», так і при постановці в ефір новорічних програм, знятих сторонніми виробниками».

«Критичні заяви, що з’явилися на адресу «Інтера», є безпредметними та необґрунтованими. Подібні заяви ми розцінюємо як провокацію і політичний тиск на ЗМІ. Автори багатьох заяв, судячи з їх змістом, взагалі не дивилися програми нашого каналу, оскільки у своїх звинуваченнях на адресу «Інтера» призводять недостовірні факти і відверто брехливу інформацію», - заявили у «Інтері».

Хвалячись, що вони, начебто, стали лідерами новорічного мовлення, зауважують, що програма мовлення була створена з урахуванням багаторічних «традицій» зустрічі Нового року і відповідно до норм українського законодавства.

«Телеканал «Інтер» дотримується принципів дотримання законів і виступає за шанобливе і цивілізоване ставлення як до глядачів, так і до виробників телевізійного продукту», - підкреслили у «Інтері».

Нагадаємо: після того, як «Інтер» поздоровив українців з Новим роком за допомогою росіян-сепаратистів, багато хто, в тому числі представники Нацради з питань телебачення та радіомовлення і Експертної комісії з питань поширення і демонстрації фільмів, стали вимагати позбавлення телеканалу ліценції на мовлення. Також і глава РНБО Турчинов висловився проти таких трансляцій - трансляцій, які несуть загрозу назбезпеці Україні.

Власником «Інтеру» є Дмитро Фірташ (вірогідно разом з ним і Льовочкін). Також нагадаємо, що під час Революції Гідності, «журналісти» цього телеканалу подавали інформацію про масові протести викривленою.

OstanniPodii.com


                 
 


    НОВИНИ ВІД ПАРТНЕРІВ:
    СХОЖІ НОВИНИ:
"Інтер Медіа Груп": з-за перекладу на українську погіршиться якість телепродукту


06:04, 18 березня 2017 р.
"Інтер Медіа Груп": з-за перекладу на українську погіршиться якість телепродукту
 
Телеканал Інтер знову намагалися підпалити


18:35, 22 листопада 2016 р.
Телеканал Інтер знову намагалися підпалити
 
В Києві підпалили «Інтер»


05:21, 5 вересня 2016 р.
В Києві підпалили «Інтер»
 
«Інтеру» продовжили ліцензію


14:20, 11 червня 2015 р.
«Інтеру» продовжили ліцензію
 
МВС розслідує незаконне відчуження акцій та вплив на інформаційну політику журналістів «Інтеру»


06:43, 26 травня 2015 р.
МВС розслідує незаконне відчуження акцій та вплив на інформаційну політику журналістів «Інтеру»
 
 
Залишити свою думку:
Ваше і`мя:
Введіть число:    

Останні коментарі:

- ніхто ще не лишав коментарів -


    ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ ЗА ТИЖДЕНЬ: