Російське телебачення дезінформує про Євромайдан

Опубліковано: 18:18 вівторок, 26 листопада 2013 р.  

Російське телебачення дезінформує про стан подій на Євромайдані, розповідаючи росіянам, що всі мітинги за євроінтеграцію проплачені.

Як повідомляє «Телеканал новин 24», у підсумкових новинах телеканалів, що входять до Всеросійської державної телевізійної та радіомовної компанії, журналісти переконують росіян - українські протести проплачені західними державами, а Україну насильно втягують в ЄС.

Зокрема, в сюжетах розповідають, що Інтернет забитий повідомленнями про найм учасників за гроші.

А в програмі «Вести» телеканалу «Россия 1» журналісти використали відео «Телеканалу новин 24» з власною інтерпретацією. Так, 24 листопада журналісти «24» записали коментар учасника акції проти євроінтеграції, який зізнався, що за появу на мітингу йому пообіцяли заплатити, припускає - Партія регіонів. Хоча сам підтримує Євромайдан.

Але російський телеканал використав це ж саме відео як доказ на підтвердження своїх слів про те, що всі учасники Євромайдану мітингують за гроші.

Масова інформаційна кампанія російських ЗМІ проти вступу України до ЄС стартувала за місяць до підписання угоди про асоційоване членство. Щодня в спецпроекті «Развод по-украински» телеканалу «Россия 24» журналісти доводили, що партнерство з ЄС для України буде означати крах економіки та навіть колапс державності. При цьому російські журналісти розписували безсумнівні, на їхню думку, переваги, які Україна отримає від членства у Митному союзі.



Джерело: Телеканал новин 24


                 
 


    НОВИНИ ВІД ПАРТНЕРІВ: